Paralia Görögország.

Üdvözlök mindenkit ezen az oldalon. Itt befogom mutatni nektek hogy milyen volt a Pralia-i nyaralásom:) Jó olvasgatást! :D

1.nap

A megérkezésünk után egyből elfoglaltuk a szállást majd lementünk a partra ami egyszerűen gyönyörű volt 😍 a homokban voltak a napágyak és azok mellett pedig nádfedeles oszlopok. A napágyról azonnal betudtál menni a tengerbe, a strand mellett még egy bár is volt ahonnan a pincér kihozta a rendelt üdítődet vagy esetleg szendvicsedet, gyümölcs táladat, pizzádat stb. A fürdés után elmentünk várost nézni, a boltok egymás mellett és mindent mindenhol megtaláltál ezután elmentünk vacsorázni  a kikötő mellett volt egy étterem ahol mindenki szuperül megvacsorázott. A vacsora után még egy kicsi városnézés utana elmentünk a szállásra.

2.nap

Hajózás

A 2.nap nagyon korán kellett kelni mert hajózni mentünk az Égei tengeren, a csodás tengerben még delfineket is láttunk 😍 a hajózásunk fő úti célja a Mamma Mia sziget volt ahol láttuk a 3 fát is. Skopelosra is ellátogattunk. Csodálatos volt ez a nap is.

3.nap

Ez a nap inkább a pihenésről szólt. Kipihentük az előző napi túrát. Sajnos nagyon sok dolog ezen a napon nem történt a fürdésen és a pihin és a város nézésen kívül. Ja igen kiszedtük a hajamat :D

4.nap

Ismét a pihenés és a ráhangolodás a holnapra.

5.nap

Ezen a napon egy Buggy-val mentünk különféle helyekre, egy kolostorba és elmendünk arra a helyre ahol Zeusz régen a szeretőihez lement mert ott Héra nem látta őket (legalábbis a legendák így szolnak).  Mellesleg a tó nagyon hideg volt de lehetett sziklát ugrani amit én nem hagytam ki :D

6.nap

Ezen a napon elmentünk Edessába és megnéztünk egy csodálatos vízesést😍 ezután pedig egy természetes kis fürdőhelyre mentünk.

7.nap

Itt elmendünk iszapozni utána pedig fánkozni is.

8.nap

Búcsúzás

Ezen a napon még utoljára beszereztünk mindent utána pedig elmentünk még elbúcsúzni Görögországtól illetve én megcsináltattam a hennámat. Viszlát Görögország!💓